måndag 28 februari 2011

Kan ni hjälpa mig lite..

Jag har ett litet fotoalbum med kort på nära o kära som jag fyllde på innan jag åkte hit.
Men det blev inte änns halvfullt och jag skulle behöva lite roliga minnen att titta på när jag ligger här och har tråkigt.
Har ni några fina/roliga bilder som ni kan avara eller jag kan få låna lite bara. Det kan vara minnen från saker vi gjort tillsammans eller bara en glad bild som ni tror jag skulle gilla. Jag älskar ju bilder <3

Jag skulle bli såå himla glad om jag fick några kort att sätta in här och titta på ibland.

Storleken är 10x15

Adressen hit är:

Sarah Johansson rum 8
Hematologiska avd. 9
Universitetssjukhuset
581 85 Linköping

Jag är ju själv lite dålig på att framkalla bilder så förstår fullt ut om ni inte har framkallde bilder hemma.
Skicka ett mail istället : Sarahjohansson79@hotmail.com

Har en bra skrivare hemma som jag fick av Simon i julklapp, han kan skriva ut och ta med hit.

Massa kramar till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar