måndag 28 februari 2011

Peruken blev till skor

När jag och tjejgänget träffades sist tog vi ett fint "lagfoto" på sportaffären i gamlebycentrum.
Bakrunden blev en vägg med vårens snygga löparskor och jag blev jättesugen på nya fina skor.
Löpning står inte överst på schemat nu men att ha fina skor att gå runt i här när jag får och kan motiverar för att ta den där extra promenaden och sätta mig på motionscykeln och trampa lite.
Så jag köpte ett par skitsnygga Nike och tänkte att jag skiter i peruk och har snygga skor istället :-)
Vad tycker ni om det?

11 kommentarer:

  1. Johanna Lindblad Ahl28 februari 2011 kl. 10:42

    klart du ska ha snygga skor! Du kan kanske ha scarf på huvudet istället för peruk? kram

    SvaraRadera
  2. Bra val,nu blev det något som känns rätt tror inte du skulle känna dig ok med peruk.Matchande scarfs och du är redo för promenad (mest för värmens skull)vet att du kommer att va fin utan peruk. Sollan

    SvaraRadera
  3. Du gjorde ett bra val. Du kommer att gå som en prinssesa med de där snygga skorna. Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Åh superfina! Man känner sig ju alltid bättre med ett par snygga skor så är det! Kram kram från Malin

    SvaraRadera
  5. tack tack... jag gillar dom jättemycket.
    Längtar efter vår och varm asfalt att spatsera på :-D

    SvaraRadera
  6. Ser ut som det är en duktig fotograf som tagit korten också ;-)

    SvaraRadera
  7. Jätte fina. kram cornelia

    SvaraRadera
  8. Bra där Sarah, helt rätt och jag smålog lite då jag läste det. ;)
    Minns du att jag skrev att "jag tror du kommer att strunta i peruk och ta på dig en tuff keps istället"
    Blir glad att du känner dig piggare.
    Bamsekram
    Christina

    SvaraRadera
  9. ja det var en väldigt duktig fotograf som tog korten, snygg var han oxå ;-)

    SvaraRadera
  10. Läckra skor, snyggast på sjukan kan ja tänka mig.
    Tänker massor på dig. Många bamsekramar från
    Linda.
    Marcus å Smilla hälsar oxå.

    SvaraRadera
  11. Jättefina!!
    Kramar från Sofie som snart ska gå igenom bilderna på datorn och skicka till dig!

    SvaraRadera